poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Cześć wszystkim!

W końcu długo wyczekiwany weekend majowy! Jak macie plany? My z Agą wracamy do naszego rodzinnego miasta i zamierzamy te kilka dni poświęcić znajomym i rodzinie! :)

Kocham Wrocław i na pewno nie żałuję, że wybrałam studia właśnie tutaj, ale kilka dni w rodzinnym mieście  to idealny czas żeby odpocząć, spotkać się ze starymi znajomymi i spędzić czas z rodziną. No i oczywiście pyszne obiadki mamusi! Coś czuję, że przez te kilka dni przybędzie trochę kilogramów.. :)

Udanego weekendu, wykorzystajcie go jak najlepiej!







Gosia

35 komentarzy:

  1. Ja tez wróciłam do rodzinnego miasta i czuję się tu cudownie!:) Życzę ci miłego weekendu majowego, a ja mam tyle planów, że nie wiem czy wszystkie zrealizuje!:)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia,jestes tutaj podobna do Dominki Gawędy z Blue Cafe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jestes naprawde bardzo ladna ! i taka naturalna super

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładna z Ciebie dziewczyna!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe koszule :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com
    Konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie wygladasz, super koszule :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia !<3
    fajna koszula !;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Majówka to dla mnie spotkania ze znajomymi i słodkie lenistwo, oczywiście, haha :)
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! <3
    xoxo
    LittleFashionLove / Facebook / Lookbook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie! podoba mi się ♥
    super wyglądasz w tej stylizacji :)

    zapraszam do mnie :)
    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ta dżinsowa koszula jest cudowna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja na majowke jade właśnie do Wrocławia :) świetna koszula!!

    OdpowiedzUsuń
  12. jeansowa koszula jest świetna ! jesteś śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  13. trzecie zdjęcie najlepsze!! :D polubiłam Twojego bloga! http://dobremoomenty.blogspot.com/ obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję :) a tak mnie zaciekawiło - co studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja technolgię chemiczną na politechnice, a Aga kosmetologię :)

      Usuń
  15. powrót do domu jest zawsze miły :) czuję waszą radość, sama w piątek wracam do mojego miasta :) bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w domu najlepiej;)))

    http://msanaweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniały blog, czerpię z niego inspirację! To mój PRZEPIS NA SIEBIE!
    Tak dalej dzieweczki!

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razie udanej majówki, też spędzam te dni z rodziną :)) Bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. masz świetną koszulę .! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale Ty jestes sliczna<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. niestety już po weekendzie majowym, ale najważniejsze, że był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super! pozdr i zapraszam do nas na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawe pseudo:) bardzo mi się podoba;) śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń