wtorek, 23 kwietnia 2013

Cześć kochani! ;)

Za oknami coraz więcej słońca, co u nas przekłada się na nadmiar energii! Zdecydowanie więcej czasu spędzamy poza domem- bo aż grzech marnować taką pogodę :)

W dzisiejszej notce prosta, spontaniczna stylizacja.

Z racji tego, że ani ja, ani Gosia nie należymy do rannych ptaszków- rano nie pozostaje zbyt dużo czasu na wymyślne stylizacje.

Tak jak już wcześniej wspominałyśmy, Gosia to ekspertka od fryzur. Dzisiaj rano musiała poradzić sobie z bałaganem panującym na mojej głowie. Efekty możecie zobaczyć poniżej.










tunika- Mohito
ramoneska- Bershka
zegarek- Allegro


Trzymajcie się ciepło! Korzystajcie z pogody;))

Aga

17 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja i super fryzura! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. super, powodzenia dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna fryzura- ja za chiny nie potrafiłabym czegoś takiego zrobić, nie umiem tworzyć fajnych fryzur. ładna tunika :)

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fryzurka :) zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To fakt trzeba z pogody pięknej korzystać, szczególnie po tak długie zimie:) Super tunika, bardzo ładnie wyglądasz!:) a włosy...też bym chciała robić takie cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna bluzka, lubię tego typu wzory :) mnie się pdoboa :")

    OdpowiedzUsuń
  7. super! pozdr i zapraszam do nas na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna stylizacja i bardzo ładna fryzura :)
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna fryzurka, slicznie wygladasz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, ja też zdecydowanie nie należę do rannych ptaszków, a wręcz przeciwnie - bardziej do nocnych Marków. Zazdroszczę Gosi, że potrafi takie cudeńko z włosów wyczarować, ja niestety mam dwie lewe ręce co do fryzur. :) Pięknie wyglądasz, bardzo fajna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne wlosy i ladna stylizacja! a ogólnie świetny blog! wpadnij do mnie w wolnej chwili! liczę, że blog Ci się spodoba i dodasz go do obserwowanych :) miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna z Ciebie dziewczyna!:)

    P.S. Dziękuję za miłe słowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna fryzura! :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :P:)

    OdpowiedzUsuń